Сања Петровић

Асистент

sanja.petrovic@akademijanis.edu.rs

Катедра за општеобразовне предмете и језике


Академска каријера

Избор у звање: 2022. асистент на Академији техничко-васпитачких струковних студија за област енглески језик и књижевност 

Докторске студије уписала 2021. на Филолошком факултету  Универзитета у Београду, модул Језик

Мастер студије завршила 2011. на Филолошком факултету  Универзитета у Београду, област Енглески језик и књижевност

Основне студије завршила 2003. на Филолошком факултету  Универзитета у Београду, област Енглески језик и књижевност

Ужа научна област

Енглески језик

Студијски програми

Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама

Струковни васпитач за рад са децом предшколског узраста

Пословни информациони системи

Предмети на којима је наставник ангажован

Енглески језик

Енглески језик на предшколском узрасту

Пословни енглески језик

Пројекти

1. Пројекат: KEEP EDUCATING YOURSELF- KEY Ref. 598977-EPP-1-2018-RS-1-EPPKA2-CBHE-JP међународни пројекат Еразмус плус. Учешће у радионицама, састанцима, обукама и изради публикација у оквиру пројекта, као и превођењу документације и писању извештаја. Коаутор и реализатор програма стручног усавршавања „Холистички приступ музиком“ акредитованих од стране ЗУОВ-а за период од 2022-2025 у оквиру Центра за целоживотно учење АТВСС Одсек Пирот.

2. Пројекат „Culture Bridging /Премошћавање култура“ фестивал драмских и луткарских представа за децу и младе (2022-2024). Bulgarian Development Aid. финансиран од стране амбасаде Републике Бугарске, коаутор пројекта, превод публикација и документације као и учешће на састанцима и радионицама.

3. Ерасмус + пројекти мобилности у оквиру активности тима за међународну сарадњу АТВСС , припрема документације и организација и реализација састанака.

Репрезентативне референце

Текстови у публикацијама и преводи:

1. Petrović, S., Popović, E., Nikolić, B., Dragutinović, D. i Veljković Mekić, J. (2022). Reflective case study Оne, KEY Project CPD hub development: Academy of Applied Technical and Preschool Studies Niš, Department Pirot. У G. Lee-Treweek & K. Hoffin (Eds.), Learning from the Erasmus+ Keep Educating Yourself (KEY) Project: A Reflective Case Study and Stepped Toolkit Approach. (20–35). Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“. ISBN 978-86-7372-301-3

2. Поповић, Е., и Петровић, С. (2022). Преглед актера и оквира јавних политика у области образовања у Србији. In Kreiranje politika i zagovaranje u obrazovanju = Policy making and advocacy in education. (62–84). Vršac: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“. ISBN: 978-86-7372-302-0

3. Ђорђевић, П. (2005). Петар Ђорђевић: из циклуса Историја уметности у негативу: Галерија УЛУС март 2-15, 2005. изложбени каталог (С. Бошњак, текст; С. Петровић, превод). УЛУС (Пирот: Графонин). ISBN 86-82765-08-X. COBISS SR.-ID: 120476428, 27–29.

Зборници радова стручно-научних скупова/Часописи:

1.  Petrović, S. S. (2021). Mogućnosti uvežbavanja komunikativne kompetencije na frontalnoj nastavi i nastavi u malim grupama kod učenika viših razreda osnovne škole. Reči, 12(14), 72-99. https://doi.org/10.5937/reci2114072P

2.  Петровић, С. (2023). Choosing the appropriate research method in SLA as a complex system. Knowledge – International Journal, 60(5), 811–816. ISSN: 2545-4439 (Online)  https://ojs.ikm.mk/index.php/kij/issue/view/190

3.  Petrović, S. i Panić, I. (2024). Značaj TPR metode za učenje stranog jezika na ranom uzrastu. Зборник радова Академије техничко-васпитачких струковних студија Ниш, 191–194. ISBN: 978-86-81912-25-6 https://odseknis.akademijanis.edu.rs/zbornici-radova-vts/?script=lat

4. Петровић, С., и Панић, И. (2023). Класификација питања наставника у настави страних језика. Зборник радова Академије техничко-васпитачких струковних студија Ниш. 195–198. ISBN: 978-86-81912-22-5

5. Петровић, С., и Николић, Б. (2016). Утицај готових визуелних решења на дечју креативност током обраде кратке приче на енглеском језику. У Васпитач у 21. веку: Наше стварање, Зборник радова са једанаестог симпозијума са међународним учешћем. (381–388). Алексинац: Висока школа за васпитаче струковних студија. ISBN – 978-86-7746-581-0      

6. Петровић, С. (2014). Гуливерова путовања Џонатана Свифта као роман за децу. У Савремена проучавања језика и књижевности, књ. 2. (141–148). Крагујевац: Филолошко-уметнички факултет Универзитета у Крагујевцу. ISBN 978-86-85991-61-5 COBISS.SR-ID – 206008588   

7.  Петровић, С. (2013). Савремене теорије о учењу страног језика као основ за развој холистичког програма наставе за васпитаче. У ХОЛИПРИ 2013: Зборник радова Високе школе струковних студија за образовање васпитача у Пироту. (145–162). Пирот: Висока школа струковних студија за образовање. ISBN 978-86-83729-18-0.

Саопштења на међународним конференцијама:

1.  Петровић, С. (2022). The power of teacher questions and its effect on classroom interaction. У Језик, књижевност, моћ, саопштење на међународној конференцији, књига резимеа. (77). Ниш: Филозофски факултет. ISBN 978-86-7379-588-1https://doi.org/10.46630/rllp.2022

2. Петровић, С. и Мекић, Ј.В. (2025). Будућност језика и књижевности у Годинама узлета. У Language, Literature, Future 2025, Blockade Conference 26 th April 2025, Faculty of Philosophy, University of Niš, Serbia, саопштење на међународној конференцији, књига резимеа. Ниш: Филозофски факултет. ISBN  978-86-7379-666-6, https://doi.org/10.46630/bjkb.2025

Oстало:

1. Коаутор и реализатор програма обуке за целоживотно учење акредитованог од стране ЗУОВ-а:  Холистички приступ музиком у васпитању и образовању, кат.бр. 1063, за период од 2022-2025 у оквиру Центра за целоживотно учење АТВСС Одсек Пирот.

https://zuov-katalog.rs/index.php?action=page/catalog/view&id=658

Активности

Члан Тима за међународну сарадњу.

Члан Тима за пројекте АТВСС, Одсек Пирот.