
Асистент
milan.miljkovic@akademijanis.edu.rs
Катедра за педагошко-психолошке мауке и уметност
Академска каријера
Избор у звање 2025. асистент на Академија техничко-васпитачких струковних студија – Одсек Пирот, област Педагошке науке
Докторске студије уписане 2017. на Филозофском факултету Универзитета у Нишу, Департман за педагогију
Мастер студије завршио 2016. на Универзитету у Нишу, Филозофски факултет, област Педагогија
Дипломирао 2013. на Универзитету у Нишу, Филозофски факултет, област Педагогија
Ужа научна област
Педагошке науке
Студијски програми
Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама
Струковни васпитач за рад са децом предшколског узраста
Предмети на којима је наставник ангажован
Општа и предшколска педагогија
Сарадња са породицом
Стратегије развијања програма и педагошког рада са предшколском децом
Пројектни приступ у раду са децом предшколског узраста
Акциона истраживања
Интегративна пракса
Пројекти
Активно учешће на пројекту Министарства просвете, науке и технолошког развоја „Инклузивно предшколско васпитање и образовање”, у сарадњи Института за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду и УНИЦЕФ-а, кроз програм подршке јачању капацитета за примену Основа програма ПВО „Године узлета” у Србији (децембар, 2018 – јун, 2022).
Репрезентативне референце
Миљковић, М. (2014). Парадигма Јунгове теорије у контексту педагошког дискурса о раном васпитању. У Д. Видановић (ур.). Зборник радова Холистички приступи у васпитању (122-129).Висока школа струковних студија за образовање васпитача у Пироту и Српска академија образовања. ISBN 978-86-83729-22-7
Pavlovic, D., Stanisavljevic Petrovic, Z. and Miljkovic M. (2017). Humanistic Approach to Early Childhood Education in the Educational Philosophy of Rudolf Steiner. Future Human Image. Volume 8, 103-113. ISSN 2519-2604 (Online)
Miljković, M. (2019). Humanističko-vaspitni koncept čoveka: o (ne)mogućem komplementarnom odnosu jelinske i savremene filosofije vaspitanja. Godišnjak za pedagogiju, 4(1), 101-114. ISSN 1821-4770
Миљковић, М. (2020). Ка педагошкој стварности човекољубивости, индикативни постулати Штајнер – Валдорф васпитне философије. Зборник радова Васпитач у 21 – веку. (ур. Јашовић П.) бр.19, (118-124). Алексинац: Висока школа за васпитаче струковних студија. ISBN 978-86-7746-798-2
Миљковић, М. (2023). Концепција Године узлета – промена парадигме у контексту начина учешћа и поступака васпитача као креатора програма. У Ј. Јовић (ур.). Зборник радова Преиспитивање улога васпитача, употреба дигиталних технологија и развијање пројектног приступа у контексту примене нових Основа програма (69 – 79). Академија струковних студија Јужна Србија. ISBN 978-86-6194-007-1
Активности
Истраживачки интерес: Предшколска педагогија и рано детињство, стручно усавршавање васпитача предшколских установа, холистичка природа развоја детета, алтрнативни правци у васпитању и образовању деце предшколског узраста, хуманистичка парадигма у васпитању, концепти и програми предшколског васпитања.