Струковни васпитач за рад са децом предшколског узраста (2023)
КомпетенцијеЦиљевиИсходи

Исходи студијског програма

По савладавању студијског програма за образовање васпитача деце предшколског узраста, од будућег васпитача се очекује да

  • познаје принципе, циљеве, исходе предшколског образовања и васпитања,
  • познаје и разуме актуелне програме;
  • познаје и примењује законску регулативу у образовању и одговарајућа стратешка и међународна документа;
  • разуме социјални контекст образовања и предшколских установа и активно доприноси мултикултуралном и инклузивном приступу васпитању и образовању;
  • усклађује своју праксу са иновацијама у образовању;
  • буде саморефлексиван и своју праксу усклађује са резултатима самовредновања и екстерног вредновања;
  • личним примером делује на формирање система вредности и развој пожељних особина деце;
  • континуирано се професионално усавршава и унапређује свој рад;
  • поштује етичке норме васпитачке струке.
Књига предмета

Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама (2017)
Књига предмета

Пословни информациони системи (2021)
КомпетенцијеЦиљевиИсходи

Исходи студијског програма

Сврха студијског програма је образовање струковних инжењера информационих система који су оспособљени за коришћење информационих технологија и практичан рад у домену развоја информационих система у привреди и друштву. По завршетку основних студија I степена  студенти стичу знања и вештине из области информационих система, анализе података применом софтверских алата, рада са базама података и применe софтверских информационих технологија и софтверских алата у пројектовању, моделовању, развијању и управљању комплексним пословним системима.

Студијски програм има два модула:

  • модул класичног модела студија и
  • модул дуалног модела студија. Студијски програм струковних студија на модулу студијског програма струкових студија по дуалном моделу садржи учење кроз рад. Учење кроз рад представља организован процес током кога ће студенти под надзором ментора код послодавца, радећи код послодавца, примењивати теоријска знања у реалном радном окружењу, имати непосредан додир са пословним процедурама и технологијама које се користе у пословном свету и радећи са запосленима, стицати потребна практична знања, вештине и искуства на пословима за које се образују.
Књига предмета – класични модул
Књига предмета – дуални модул