Професор струковних студија
tatjana.markovic@akademijanis.edu.rs
Телефон: 0642567875
Катедра за педагошко-психолошке мауке и уметност
Академска каријера
Избор у звање, 2015. год. Висока школа струковних студија за образовање васпитача Пирот,
Докторираo 2014. год. Филозофски факултет Београд
Магистрираo /
Дипломираo 2000. год. Филозофски факултет Приштина
Ужа научна област
Педагогија/Предшколска педагогија
Студијски програми
Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама (основне струковне студије)
Мастер струковни васпитач (мастер струковне студије)
Предмети на којима је наставник ангажован
Oпшта педагогија
Тематско планирање и програмирање
Породична педагогија
Пројектни приступ у раду са предшколском децом
Интегративна пракса
Акциона истраживања
Грађење предшколског курикулума
Учење кроз игру
Стручно интегративна пракса 1
Репрезентативне референце
1. Марковић, Т., (2016), Иницијално образовање васпитача у контексту друштвене реалности образовања за ново доба, Зборник радова Високе школе струковних студија за васпитаче Шабац, М33
2. Марковић, Т., (2017), ИНТЕГРАТИВНА ПРАКСА, Интегративни приступ васпитној пракси у предшколским установама – приручник, Висока шкoла струковних студија за образовање васпитача Пирот, 2017 ИСБН 978-86-83729-24-1, М14.
3. Марковић, Т., (2018), Иницијално образовање васпитача – јуче, данас, сутра, Други конгрес стручних радника предшколских установа Србије – Предшколско васпитање и образовање – пут ка квалитетној пракси, Златибор
4. Марковић, Т., (2019), Нови приступ у разумевању, истраживању и грађењу подстицајног окружења (контекста) у предшколској установи, (уводно предавање), Стручна конференција за васпитаче: Средина за учење-извор грађења односа, интегрисаног учења и богаћења искуства детета, Кладово.
5. Марковић, Т., (2020,Интегрисана стратегија учења (пројектни приступ у раду) с предшколском децом као одговор на дечје потребе и дечја права, Научно- стручна конференција са међународним учешћем „Интегрисани приступ у раду са предшколском децом, ученицима и корисницима социјалне заштите“, Кикинда, М53
6.Марковић, Т., (2021), Модернизам по мери (традиционалне и савремене) лутке и детета као њеног алтер ега, Настава и васпитање,Београд. M24
7. Марковић, Т., (2022), Preispitivanje teorijskih i praktičnih dimenzija inicijalnog obrazovanja vaspitača kroz regulisanost studentske prakse u vreme pandemije COVID – 19. U: Ž. Krnjaja, M. Senić Ružić, Z. Milošević (ur.), Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (str. 49-57). Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije.
8. Марковић,Т.,Kostić, V., (2022),Istraživanje vaspitno obrazovne prakse podržano dinamičkim matematičkim softverom, Vaspitač u 21. Veku:Profesionalne uloge vaspitača u kontekstu nove koncepcije predškolskog programa”, Akademija vaspitačko medicinskih strukovnih studija, odsek Aleksinac, M63.
Активности
Истраживачки интерес: Образовање студената; Васпитање и образовање предшколске деце.