др Валентина Костић

Професор струковних студија

valentina.kostic@akademijanis.edu.rs

Катедра за општеобразовне предмете и језике


Академска каријера

Избор у звање 2023. професор струковних студија године на Академији техничко-васпитачких струковних студија – Одсек Пирот, област Методика почетних математичких појмова

Докторирала 2018. године на Природно математичком факултету у Новом Саду, област Методика наставе математике

Мастер 2011. на Природно математичком факултету у Нишу, област Математика

Дипломирала 1991. на Филозофском факултету у Нишу, Студијска група за математику; на Природно математичком факултету у Нишу, област Математика

Ужа научна област

Математика

Студијски програми

Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама

Струковни васпитач за рад са децом предшколског узраста

Пословни информациони системи

Предмети на којима је наставник ангажован

Методика развоја почетних математичких појмова 1

Методика развоја почетних математичких појмова 2

Пословна математика

Пословна статистика

Уџбеници

1. Kostić, V. (2023). Poslovna matematika – zbirka zadataka sa pregledom teorije. Niš: Akademija tehničko-vaspitačkih strukovnih studija. ISBN 978-86-81912-21-8

Репрезентативне референце

1. Sekulić, T., Stankov Jovanović, V. & Kostić, V. (2024). GeoGebra Interactive Simulations in Analytical Chemistry Education: Example of Lambert – Beer Law. Proceedings of the 10th International scientific conference Technics, Informatics and Education – TIE 2024. (190-195). Čačak: University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences. DOI: 10.46793/TIE24.190S

2. T. Sekulić, G. Manigoda & Kostić V. (2023). Application of the 3D Geogebra Calculator for Teaching and Learning Stereometry. IN Sinteza 2023 – International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research. (166-171). Belgrade: Singidunum University. DOI: 10.15308/Sinteza-2023-166-171

3. Марковић, Т. и Костић, В. (2023). Истраживање васпитно-образовне праксе подржано динамичким математичким софтвером. У Професионалне улоге васпитача у контексту нове концепције предшколског програма: зборник радова са седамнаесте конференције „Васпитач у 21. векуˮ. (77-85). Алексинац : Академија васпитачко-медицинских струковних студија ISBN – 978-86-902758-5-4

4. Kostić, V., & Sekulić, T. (2022). Teaching Quadratic Functions in Classroom and Online Using Mathematical Software Tools. IN Proceedings of the 9th International scientific conference Technics and Informatics in Education – TIE 2022. (315-319). Čačak: University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences. DOI: 10.46793/TIE22.315K

5. Sekulić, T., & Kostić, V. (2022). Mathematical Modeling in Digital Environment and its Implications on Teaching and Learning Extreme Values and Functions’ Monotonicity. IN Proceedings of the 9th International scientific conference Technics and Informatics in Education – TIE 2022. (309-314). Čačak: University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences. DOI: 10.46793/TIE22.309S

6. Sekulić, T., Manigoda, G., & Kostić, V. (2022). Teaching Trigonometry Online Using Geogebra Dynamical Materials. Proceedings of Sinteza 2022 – International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research (121-128). Singidunum University, Belgrade. DOI: 10.15308/Sinteza-2022-121-128

7. Kostić, V., & Sekulić, T. (2022). Geogebra dynamic software as mathematical modeling support in engineering education. Knowledge-International Journal, 55(3), 461-467. Retrieved from https://ojs.ikm.mk/index.php/kij/article/view/5801    

8. Sekulić, T., & Kostić, V. (2022). Dynamical teaching for the new age: example of the teaching and learning of features of derivative. Knowledge-International Journal, 55(3), 469-474. Retrieved from https://ojs.ikm.mk/index.php/kij/article/view/5800

9. Kostić, V., Dragutinović, D. i Sekulić, T. (2022). Fraktalna geometrija u matematici, umetnosti i stvaralačkim igrama deteta. U Zbornik radova Akademije tehničko-vaspitačkih strukovnih studija Niš. (238-241). ISBN: 978-86-81912-20-1

10. Sekulic, T., Takaci, D., Strboja, M., & Kostic, V. (2020). Influence of Mathematical Modeling in GeoGebra Environment on Learning Derivative. The International Journal for Technology in Mathematics Education, vol. 27, no. 2, 61-82.   DOI: 10.1564/tme_v27.2.01

11. Kostić, V., Stankov-Jovanović, V., Sekulić, T., & Takači, D. (2016). Visualization of problem solving related to the quantitative composition of solutions in the dynamic GeoGebra environment. Chemistry Education Research and Practice, 17(1), 120-138.    DOI: 10.1039/C5RP00156K

12. Костић, В., Станков-Јовановић, В. и Секулић, Т. (2015). Моделирање проблема смеше у GeoGebrа окружењу. У Култура, комуникација, компјутер – зборник радова шесте међународне конференције. (204-214). Нови Сад: Педагошко друштаво Војводине и Гимназија „Исидора Секулић“.  

13. Костић, В. (2014). Моделирање проблема равномерног кретања у GeoGebri. У Култура, комуникација, компјутер – зборник радова пете међународне конференције. (63-73). Нови Сад: Педагошко друштаво Војводине и Гимназија „Исидора Секулић“.   

14. Kostić, V., & Sekulić, T. (2014). Extreme Values of Function in GeoGebra Style. VisMath, 16 (1). ISSN 1821-1437

15. Sekulić, T., & Kostić, V. (2014). Mathematical Workshops, Learning and Popularization of Mathematics. VisMath, 16 (1).  ISSN 1821-1437

16. Костић, В. и Секулић, Т. (2014). Математичко моделовање у универзитетској настави математике. ДИТ, XX (21-22), 89-93.   ISSN 0354-7140 = ДИТ     

17. Костић, В., Секулић, Т. и Станковић-Ђорђевић, М. (2014). Формирање почетних математичких појмова – од визуелног до симболичког. У ХОЛИПРИ 2014. (188-199). Пирот: Висока школа струковних студија за образовање васпитача Пирот.    ISBN 978-86-83729-22-7

Активности

Истраживачки интерес: Методика наставе математике, Визуелизација и примена ИКТ у настави математике.

Укупан број цитатата: 40

Укупан број радова са SCI SSCI) листе: 2