др Татјана Марковић

Професор струковних студија

tatjana.markovic@akademijanis.edu.rs

Телефон: 0642567875

Катедра за педагошко-психолошке мауке и уметност


Академска каријера

Избор у звање, 2015. год.  Висока школа струковних студија за образовање васпитача Пирот,   

Докторираo 2014. год. Филозофски факултет Београд 

Магистрираo / 

Дипломираo 2000. год. Филозофски факултет Приштина 

Ужа научна област

Педагогија/Предшколска педагогија

Студијски програми

Струковни васпитач за рад са децом у предшколским установама (основне струковне студије)

Мастер струковни васпитач (мастер струковне студије)

Предмети на којима је наставник ангажован

Oпшта педагогија

Тематско планирање и програмирање

Породична педагогија

Пројектни приступ у раду са предшколском децом

Интегративна пракса

Акциона истраживања

Грађење предшколског курикулума

Учење кроз игру

Стручно интегративна пракса 1

Репрезентативне референце

1. Марковић, Т., (2016), Иницијално образовање васпитача у контексту друштвене реалности образовања за ново доба, Зборник радова Високе школе струковних студија за васпитаче Шабац, М33

2. Марковић, Т., (2017), ИНТЕГРАТИВНА ПРАКСА, Интегративни приступ васпитној пракси у предшколским установама – приручник, Висока шкoла струковних студија за образовање васпитача Пирот, 2017 ИСБН 978-86-83729-24-1, М14.

3. Марковић, Т., (2018), Иницијално образовање васпитача – јуче, данас, сутра, Други конгрес стручних радника предшколских установа Србије – Предшколско васпитање и образовање – пут ка квалитетној пракси, Златибор

4. Марковић, Т., (2019), Нови приступ у разумевању, истраживању и грађењу подстицајног окружења (контекста) у предшколској установи, (уводно предавање), Стручна конференција за васпитаче: Средина за учење-извор грађења односа, интегрисаног учења и богаћења искуства детета, Кладово.

5. Марковић, Т., (2020,Интегрисана стратегија учења (пројектни приступ у раду) с предшколском децом као одговор на дечје потребе и дечја права, Научно- стручна конференција са међународним учешћем „Интегрисани приступ у раду са предшколском децом, ученицима и корисницима социјалне заштите“, Кикинда, М53

6.Марковић, Т., (2021), Модернизам по мери (традиционалне и савремене) лутке и детета као њеног алтер ега, Настава и васпитање,Београд. M24

7. Марковић, Т., (2022), Preispitivanje teorijskih i praktičnih dimenzija inicijalnog obrazovanja vaspitača kroz regulisanost studentske prakse u vreme pandemije COVID – 19. U: Ž. Krnjaja, M. Senić Ružić, Z. Milošević (ur.), Obrazovanje u vreme krize i kako dalje (str. 49-57). Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu, Institut za pedagogiju i andragogiju, Pedagoško društvo Srbije.

8. Марковић,Т.,Kostić, V., (2022),Istraživanje vaspitno obrazovne prakse podržano dinamičkim matematičkim softverom, Vaspitač u 21. Veku:Profesionalne uloge vaspitača u kontekstu nove koncepcije predškolskog programa”, Akademija vaspitačko medicinskih strukovnih studija, odsek Aleksinac, M63.

Активности

Истраживачки интерес: Образовање студената; Васпитање и образовање предшколске деце.